Día de Rosalía de Castro

Hoxe é o Día de Rosalía de Castro. E queremos homenaxear a unha das grandes autoras en lingua galega lembrando un dos seus poemas:

Cando penso que te fuches 
negra sombra que me asombras, 
ó pe dos meus cabezales 
tornas facéndome mofa. 

Cando maxino que es ida 
no mesmo sol te me amostras 
i eres a estrela que brila 
i eres o vento que zoa. 

Si cantan, es ti que cantas 
si choran, es ti que choras 
i es o marmurio do río 
i es a noite, i es a aurora. 

En todo estás e ti es todo 
pra min i en min mesma moras,
nin me abandonarás nunca, 
sombra que sempre me asombras.

Follas Novas, 1880


Na biblioteca temos varios libros de Rosalía de Castro que están agardándovos.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Novo servizo de mensaxería

Nova imaxe e servizos da Rede de Bibliotecas de Galicia

Novidades de marzo