Día de las bibliotecas: Manual para vivir en el rural



Segundo a IA: 

A finalidade das bibliotecas é proporcionar acceso á información, o coñecemento, a cultura e o lecer, actuando como centros comunitarios para a aprendizaxe, a colaboración e a expresión. 

As súas funcións inclúen a preservación do patrimonio cultural, a promoción da lectura e a alfabetización, o asesoramento aos usuarios, e a creación de espazos físicos e dixitais que fomenten a socialización e o desenvolvemento persoal e profesional.


Partindo entón da biblioteca como centro comunitario que fomenta a socialización para a aprendizaxe e a colaboración propoñémosvos para celebrar o Día das bibliotecas (24 de outubro) que participedes na elaboración dun "manual" para vivir no rural.

Trátase de recompilar esas normas non escritas que todo persoa que vive nun pobo coñece e que lle resultan curiosas a visitantes e novos veciños.

Sirvan de exemplos:
  • Se te atopas con alguén polo camiño saúdase e se esa persoa faiche preguntas... pois as contestas, que non é por rexoubar é por estar informados. 
  • Os galos cantan. Son uns pesados e espértanche pero é o que hai. Non se protesta.
  • O Sábado Santo se atranca a Igrexa e os camiños e non poderás pasar. Non é vandalismo, é unha tradición que se chama "Trangalladas". Non te enfades e participa.
Mándanos as túas normas non escritas para vivir nun pobo ao correo electrónico biblioesgos@gmail.com ou ao whatsapp da biblioteca 607494439. Con todo o material recolleito elaboraremos o "Manual para vivir non rural"


...........................................................


 Según la IA: 

La finalidad de las bibliotecas es proporcionar acceso a la información, el conocimiento, la cultura y el ocio, actuando como centros comunitarios para el aprendizaje, la colaboración y la expresión. 

Sus funciones incluyen la preservación del patrimonio cultural, la promoción de la lectura y la alfabetización, el asesoramiento a los usuarios, y la creación de espacios físicos y digitales que fomenten la socialización y el desarrollo personal y profesional.


Partiendo entonces de la biblioteca como centro comunitario que fomenta la socialización para el aprendizaje y la colaboración os proponemos para celebrar el Día de las bibliotecas (24 de octubre) que participéis en la elaboración de un "manual" para vivir en el rural.

Se trata de recopilar esas normas no escritas que todo persona que vive en un pueblo conoce y que le resultan curiosas a visitantes y nuevos vecinos.

Sirvan de ejemplos:

  • Si te encuentras con alguien por el camino se saluda y si esa persona te hace preguntas... pues las contestas, que no es por cotillear es por estar informados. 
  • Los gallos cantan. Son unos pesados y te despiertan pero es lo que hay. No se protesta.
  • El Sábado Santo se atranca la Iglesia y los caminos y no podrás pasar. No es vandalismo, es una tradición que se llama "Trangalladas". No te enfades y participa.

Mándanos tus normas no escritas para vivir en un pueblo al correo electrónico biblioesgos@gmail.com o al whatsapp de la biblioteca 607494439. Con todo el material recogido elaboraremos el "Manual para vivir no rural"



Comentarios

Entradas populares de este blog

Obradoiro de pintura en familia

Escape room na biblioteca

Samaín